iDealPaypal

Opslotzetten.nl Thuiswinkel Waarborg

Klantenservice

Opslotzetten.nl gaat voor tevreden klanten! Informatie over bestelling, verzending, retourneren, garantie, betaalwijzen en andere belangrijke informatie vindt u op deze pagina. Kunt u niet vinden wat u zoekt? Dan zijn wij telefonisch bereikbaar op werkdagen tussen 09.00 en 16.00.

 
 

 

Bestellen bij Opslotzetten.nl

In de verschillende categorieën op onze website vindt u alle producten. De prijzen van de producten zijn allemaal weergegeven inclusief BTW.

Wanneer u een product wilt aanschaffen klikt u op de knop "Koop Nu". Het product wordt nu in uw winkelwagen geplaatst waar u automatisch naar wordt doorgestuurd. In uw winkelwagen ziet u een overzicht van het door u gewenste product. U kunt er voor kiezen om verder te winkelen door te klikken op "Ga verder met winkelen" of u kunt uw bestelling gaan betalen door te klikken op te knop "Betalen". Waar u ook bent op de website, rechtsboven staat altijd een miniversie van het overzicht van de producten in uw winkelwagen. Wanneer u in de Winkelwagen hebt geklikt op "Betalen" komt u in het afrekenproces terecht waar u de overeenkomst voor levering sluit met Opslotzetten.nl. Het afrekenproces bestaat uit zes stappen.

Het sluiten van de overeenkomst

 

  • Stap - 1 - Afrekenmethode: We vragen u of u een account wilt aanmaken, of dat u wilt afrekenen zonder een account aan te maken. Indien u al een account had, kunt u hier inloggen om uw gegevens op te vragen.

  • Stap - 2 - Factuurgegevens: Hier vult u de voornaam, achternaam, eventueel bedrijfsnaam en e-mail adres in. Wanneer u uw postcode en huisnummer invult worden automatisch uw adresgegevens opgehaald en gevalideerd. In het geval uw adresgegevens niet worden gevonden kunt u deze handmatig invullen. Verder kunt u aangeven of het factuuradres gelijk is aan het verzendadres,

  • Stap - 3 - Afleveradres (optioneel): Standaard is het afleveradres, gelijk aan het factuuradres, maar indien u in stap 2 hebt aangeven dat dit anders is kunt u hier het adres invullen waar u de bestelling heen wilt laten sturen

 

 

  • Stap - 4 - Bezorgmoment of ophaallocatie: In deze stap worden automatisch de PostNL bezorgopties die op uw adres van toepassing zijn geladen. U kunt aangeven wanneer u uw bestelling wilt laten bezorgen, maar ook of u uw bestelling wilt laten afgeven op bijvoorbeeld een postkantoor bij u in de buurt. Ook mag u ervoor kiezen om uw bestelling af te halen op onze locatie in Groningen.

  • Stap - 5 - Betaalmethode: U kiest hier de door u gewenste betaalmethode. Meer informatie over de verschillende betaalmethoden leest u hieronder.

  • Stap - 6 - Controleer uw bestelling: Wij verzoeken u om uw bestelling goed te controleren en eventueel te corrigeren.



Wanneer u klikt op "Bestelling bevestigen en betalen" wordt uw overeenkomst voor de levering van producten gesloten en wordt u (indien van toepassing) automatisch doorgestuurd naar het betaalplatform waar u de betaling van uw bestelling kunt afronden. Wanneer uw betaling is afgerond ontvangt u een e-mail met een bevestiging van uw bestelling.

 

 

Verzenden, ontvangen, afhalen

Altijd op voorraad!

Producten zijn bij Opslotzetten.nl altijd op voorraad. Wanneer u een bestelling plaatst op een werkdag (ma. t/m vr.) vóór 16.00uur, dan zal uw bestelling dezelfde dag nog worden verzonden. U hebt ook de mogelijkheid om producten af te halen.

PostNL Bezorgopties

Opslotzetten.nl maakt gebruik van PostNL bezorgopties. Dit is een extra service van PostNL waarbij u een aantal voorkeuren betreffende uw verzending kunt aangeven. U kunt bijvoorbeeld kiezen om uw pakket direct naar het Postkantoor te laten sturen of u kunt aangeven of u extra vroeg, of in de avond uw producten wilt laten bezorgen. Opslotzetten.nl kan geen garanties geven over de exacte levertijden zoals aangegeven door PostNL.

De standaard werkwijze van PostNL zal is dat uw bestelling 2 maal zal worden aangeboden op het door u opgegeven adres. Bent u de eerste dag niet thuis, dan zal PostNL het de volgende dag nog een keer proberen. Tevens ontvangt u een briefje in de bus met een 'niet thuis code'. Met behulp van deze code kunt u via de PostNL website zelf kiezen op welk moment u het pakketje wilt ontvangen of kun je het afleveradres wijzigen. Op de PostNL website kunt u nog meer informatie terugvinden over het afleveren van een pakket wanneer u niet thuis bent. Mocht u de bestelling ook bij de 2e bezorgpoging niet in ontvangst kunnen nemen dan laat PostNLeen briefje achter bij welk dichtstbijzijnde postkantoor u de bestelling kunt ophalen. Voor het afhalen op het postkantoor hebt u 10 dagen de tijd.

Nadat uw bestelling is verzonden ontvangt u een email met daarin een Track & Trace code. Deze code is weergegeven als HTML link. In de meeste gevallen kunt u op deze link klikken en u wordt direct doorgelinkt naar de Track&Trace pagina van PostNL waarop u de status van uw bestelling kunt volgen. Mocht u niet op de link kunnen klikken, dan kunt u het hele adres kopiëren en plannen in uw internetbrowser. Dit is een gratis service en geeft een indicatie van het tijdstip en dag van levering. Opslotzetten.nl kan geen garanties geven betreft de exacte tijd van levering door PostNL en hier kunnen dus ook geen rechten aan worden ontleend.

Verzendkosten binnen Nederland

Voor verzendingen binnen Nederland rekenen wij de volgende tarieven:

  • Gratis wanneer het totale bestelbedrag gelijk aan, of meer is dan € 35,-
  • € 4,95 waneer het totale bestelbedrag lager is dan € 35,-

 

Verzendkosten naar België

Bent u woonachtig in België? Dan kunt vanzelfsprekend ook bestellen in onze webshop. Bestellingen naar België worden verzonden met PostNL. Voor verzendingen naar België rekenen wij de volgende verzendkosten:

  • Gratis wanneer het totale bestelbedrag gelijk aan, of meer is dan € 100,-
  • € 7,50 wanneer het totale bestelbedrag gelijk aan, of meer is dan € 50,-
  • € 12,50 wanneer het totale bestelbedrag lager is dan € 50,-

 

Extra kosten bij speciale bezorgopties.

Bij opslotzetten.nl hebt u in bepaalde postcodegebieden de mogelijkheid om uw zending extra vroeg of in de avonduren te laten bezorgen. Dit is een service die wordt aangeboden door PostNL. Indien deze mogelijkheden binnen uw postcodegebied zijn worden deze mogelijkheden automatisch zichtbaar in tijdens het afrekenproces. Voor een aantal bezorgopties worden extra kosten gerekend:

  • Bezorging in de avond, toeslag: € 2,-
  • Bezorging extra vroeg, toeslag: € 2,-

Bestellingen afhalen

Uw bestelling afhalen? dit is uiteraard mogelijk op afspraak, voor een afspraak kun u bellen op 06 33083636

 

Herroepen, Ruilen & Retourneren

14 dagen afkoelingsperiode (herroepingsrecht)

Bij Opslotzetten.nl heeft u het recht om binnen en termijn van 14 dagen zonder opgave van reden de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt.

Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons: Opslotzetten.nl, Friesestraatweg 7, 9718 NA Groningen, info@opslotzetten.nl, tel. 06 33083636 via een ondubbelzinnige verklaring (bv. Telefonisch, schriftelijk , of per e-mail) op de hoogte stellen van uw beslissing de overeenkomst te herroepen. U kunt hiervoor gebruikmaken van het  modelformulier voor herroeping, maar u bent hiertoe niet verplicht.

Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende uw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.

Gevolgen van de herroeping

Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht.

Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.

U dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop u het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. U bent op tijd als u de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken.

Kosten in geval van herroeping
De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor uw rekening.

U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en het werking van de goederen vast te stellen.

Belangrijk:

Indien u van uw herroepingsrecht gebruik maakt, dient u het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking te retourneren

Producten ruilen

Het kan natuurlijk voorkomen dat u een product hebt besteld dat niet past, of misschien had liever een andere kleur, of vindt u het slot te zwaar en wilt u het bestelde product ruilen voor een ander product. Vanzelfsprekend werkt en denkt Opslotzetten.nl met u mee voor een passende oplossing. Wanneer u dan ook een product wilt ruilen adviseren wij u om even contact met ons op te nemen per e-mail: info@opslotzetten.nl of telefonisch: op 06 33083636. In het geval u een product wilt ruilen dan zijn de verzendkosten voor de retourzending voor uw rekening. Echter het product dat u wenst wenst te hebben zullen wij u gratis versturen. Is het product goedkoper of duurder dan uw eerder bestelde product? Dan ontvangt u per e-mail instructies over de eventuele terugboeking of bijbetaling.

Verkeerd product ontvangen

Opslotzetten.nl heeft honderden verschillende sloten op voorraad. Het kan voorkomen dat er per ongeluk een verkeerd slot wordt verstuurd. Indien u een ander product heeft ontvangen dan u bestelde, controleer dan eerst of de productnaam op uw factuur overeenstemt met de productnaam op de website. Indien de productnamen verschillend zijn, verzoeken wij u het product binnen 14 kalenderdagen te retourneren. Neem in dat geval zo snel mogelijk contact met ons op per e-mail: info@opslotzetten.nl of telefonisch: op 06 33083636, zodat wij u zo snel mogelijk van het juiste product kunnen voorzien.

Opslotzetten.nl stort de verzendkosten die u hebt gemaakt achteraf aan u terug. Pakketten die niet (voldoende) gefrankeerd zijn, worden door ons verrekend. Vermeld bij de retourzending wel uw bankgegevens en uw bonnetje van de verzendkosten zodat wij de gemaakte kosten aan u kunnen terugstorten.

Beschadigingen en defecten

Wanneer u van mening bent dat een product beschadigd of defect is verzoeken wij u om zo snel mogelijk contact met ons op te nemen. Dat kan per e-mail: info@opslotzetten.nl of telefonisch: op 06 33083636. Wij zoeken dan samen met u naar een passende oplossing.

Retouradres

Producten retourneren kan naar:

Stuurwold fietsen BV
t.a.v. Opslotzetten.nl
Friesestraatweg 7
9718 NA Groningen

 

Garantie

Wanneer u bij Opslotzetten.nl een product koopt, dan moet dat product naar behoren werken. Opslotzetten.nl geeft standaard 1 jaar garantie op al haar producten. In sommige gevallen geven fabrikanten zelfs een nog langere fabrieksgarantie. De garantie geldt onverminderd de wettelijk garantie van u als consument. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene moet doen wat u als consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Mocht uw product binnen de garantie termijn fabricagefouten of technische mankementen vertonen d.w.z. zoals defecte slotcilinders of defecte sluitmechanismen, dan zorgen wij ervoor dat uw product vakkundig wordt gerepareerd. Mocht het product niet meer te herstellen zijn dan zullen wij u een gelijkwaardig product aanbieden of uw aankoopbedrag vergoeden.

De garantie geldt niet voor:

  • Schade als gevolg van onjuist gebruik van het product
  • Onderdelen die zijn getroffen door slijtage
  • Verbruiksartikelen (zoals batterijen, slotspray

Wilt u aanspraak maken op garantie, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Dat kan per e-mail: info@opslotzetten.nl of telefonisch: op 06 33083636. Wij zoeken dan samen met u naar een passende oplossing.

 

Betalingsmogelijkheden

Bij Opslotzetten.nl kunt u op verschillende manieren veilig en vertrouwd betalen:

iDEAL
Opslotzetten.nl maakt gebruik van de veilige iDEAL betaalservice via Sisow. Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Als internetbankierder kunt u direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden. Kijk voor meer informatie op de website van iDEAL.

Voordelen van iDeal

  • Je betaalt op de vertrouwde manier van internetbankieren.
  • Je betaalt via de veilige software van internetbankieren.
  • Betaling via iDEAL is gratis.
  • Je betaling wordt direct automatisch verwerkt.

PAYPAL
PayPal is een wereldwijd onlinebetaalsysteem. Je kunt je aanmelden met een e-mailadres. Betalingen kun je met je bankrekening, creditcard of een PayPal-rekening (waar je een tegoed op plaatst) doen. Kijk voor meer informatie op de website van PayPal.

Voordelen van Paypal:

  • Je betaalt via veilige software
  • PayPal biedt kopers bescherming wanneer je een product niet ontvangt en wel betaald hebt
  • Betaling via PayPal is gratis
  • Je betaling is direct automatisch verwerkt.
Vooraf overmaken (Factuur per E-mail)

Bij Opslotzetten.nl kunt u eerst uw bestelling plaatsen en daarna kunt u op uw eigen manier het totaalbedrag van uw bestelling naar ons overmaken. Vink bij de bestelling aan dat u per E-mail een factuur wilt ontvangen. Vervolgens ontvangt u van onze betalingspartner Sisow een email met de betaalgegevens en betaalinstructies. U kunt via uw eigen bankomgeving het bedrag naar ons overmaken, maar u ontvangt ook een link om met iDeal de betaling te doen. Let op: Het kan ongeveer 1 tot 3 werkdagen duren totdat de betaling bij ons binnen is. Uw bestelling wordt pas verzonden als wij de betaling hebben ontvangen. Wanneer we de betaling binnen 7 dagen na uw bestelling niet hebben ontvangen, dan wordt de bestelling geannuleerd. Indien u via iDeal betaalt dan wordt u betaling direct verwerkt.

Voordelen van vooraf overmaken:
  • U betaalt via uw eigen vertrouwde bankomgeving
  • Handig wanneer u even uw gegevens voor iDeal niet direct bij de hand hebt
  • Vooraf overmaken is gratis
Betalen bij afhalen (contant of Pin)
Wanneer u ervoor hebt gekozen uw bestelling bij ons af te halen, dan kunt u bij ons op locatie Contant of per Pin betalen. Indien u de bestelling wilt komen afhalen, dan kunt u er ook voor kiezen om uw bestelling alvast te betalen op het moment dat u besteld. U bent er dan zeker van dat wij het product voor u op voorraad houden. Betalen bij aflevering (Rembours)
U kunt er voor kiezen om uw bestelling te betalen op het moment van levering. U betaalt dan uw bestelling contant aan de postbode. Voor deze betalingswijze wordt € 15 extra kosten in rekening gebracht. Opslotzetten.nl verdient hier niet extra aan, dit zijn de directe kosten die wij betalen aan PostNL voor de rembours betaalservice.

 

Privacy en veiligheid

Opslotzetten.nl respecteert de privacy van alle gebruikers van haar site en draagt er zorg voor dat de persoonlijke informatie die u ons verschaft vertrouwelijk wordt behandeld. Wij gebruiken uw gegevens om de bestellingen zo snel en gemakkelijk mogelijk te laten verlopen. Voor het overige zullen wij deze gegevens uitsluitend gebruiken met uw toestemming.

Opslotzetten.nl zal uw persoonlijke gegevens niet aan derden verkopen en zal deze uitsluitend aan derden ter beschikking stellen die zijn betrokken bij het uitvoeren van uw bestelling.

 

Klachtenprocedure

Bij Opslotzetten.nl willen we er alles aan doen om u als klant tevreden te houden. Veel werk gaat via de computer, maar er komen ook nog steeds mensenhanden aan te past. Natuurlijk kan er dus wel eens iets mis gaan. Bent u niet tevreden of hebt u een klacht over onze service, dan kunnen de volgende stappen u helpen.

Stap 1 - Breng ons op de hoogte

Vrijwel alle klachten lossen wij samen met nu in overleg op. Natuurlijk kunnen wij uw klacht niet oplossen als wij er niet van weten. Neem zo snel mogelijk contact met ons op via telefoonnummer: 06 33083636, stuur een e-mail naar info@opslotzetten.nl of gebruik het contactformulier op onze website. Samen met u zoeken we naar een passende oplossing. Vermeld u duidelijk uw contactgegevens in de correspondentie zodat we met u in contact kunnen komen. Binnen 5 werkdagen zullen we een inhoudelijke reactie geven op uw klacht.

Stap 2 - Verzoek op klachtenbemiddeling

Zo ver zullen we het niet laten komen, maar komen we er in overleg met u niet uit, dan kunt u contact opnemen met de afdeling klachtenbemiddeling van Thuiswinkel.org. Stuur voor klachtenbemiddeling een e-mail naar klachten@thuiswinkel.org

Stap 3 - Geschillencommissie

Mocht ook de klachtenbemiddeling niet tot het gewenste resultaat leiden, dan is er sprake van een geschil. Een geschil kunt u voorleggen aan de rechter of aan de geschillencommissie Thuiswinkel (goedkoper dan een rechtsgang). Het voorleggen van een geschil aan de geschillencommissie Thuiswinkel kan via deze website: www.degeschillencommissie.nl.

Per 15 februari 2016 dient u ook te verwijzen naar het Europese online geschillenplatform (ODR). Graag aangeven dat men in geval van een klacht/geschil ook terecht kan bij http://ec.europa.eu/consumers/odr/. De link graag ook vermelden.

 

Wij zijn verplicht u te melden dat deze website Cookies gebruikt. Wanneer u door gaat met browsen gaat u hier mee akkoord. Meer informatie leest u hier